niedziela, 12 maja 2013

Welcome .

Cześć , jestem Jacob . 
Mój blog poświęcę muzyce która zajmuje ważne miejsce w moim życiu , dokładniej muzyce elektronicznej.
Sam małymi krokami uczę się robić muzykę tego gatunku . 
Na tym blogu możecie znaleźć nie tylko moje dźwięki , ale i  muzykę innych DJ którzy mnie inspirują , znanych i tych mniej , oprócz tego zaprezentuję wam wszystkie eventy na których warto być i na których sam będę się znajdował .
To tyle na początek z mojej strony , teraz zapraszam do odsłuchanie mojej piosenki ....
Zaczynamy ;))
Jacob Novak - Get Lost In The Music(Orginal Mix)
Po wyżej znajduje się moja własna piosenka , natomiast jeśli chodzi o teledysk , promuje on najlepszych DJ , najlepsze eventy muzyczne a także najlepszą  wizualizację świetlną . 
Mam nadzieję , że w małym gronie , spodoba wam się utwór i teledysk , miłego słuchania !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz